ja, maar je begint er wel over naar aanleiding vd actie van oudIk klaag toch niet specifiek over een speler? Dat heb ik nu al meerdere malen gezegd. Mij boeit het niet wie het doet, gat ermij om dat ik die modus totaal niet nodig vind.jullie klagen dan wel over de slaapstand maar mensen als xanfenix en serpentine doen het ook.
, persoonlijk vind ik de slaapmodus ook onhandig ik heb liever gratis vv
.
Is toch meer dan logisch als jullie allemaal in slaapmodus zaten? Ik moet namelijk een voorbeeld hebben, vandaar. Dat ik niets weet van jullie actie is jullie probleem.ja, maar je begint er wel over naar aanleiding vd actie van oudIk klaag toch niet specifiek over een speler? Dat heb ik nu al meerdere malen gezegd. Mij boeit het niet wie het doet, gat ermij om dat ik die modus totaal niet nodig vind.jullie klagen dan wel over de slaapstand maar mensen als xanfenix en serpentine doen het ook., persoonlijk vind ik de slaapmodus ook onhandig ik heb liever gratis vv
.
Het is geen gezeur in de marge, het is gezeur van bepaalde mensen hier die denken dat ik specifiek op 'OUD' zeur. Dat is niet waar.Dit is toch allemaal gezeur in de marge.
Als je verwacht dat spelers dat als taktiek gaan gebruiken is het toch heel simpel om af en toe een heel langlopende Dummy-Aanval erop af te sturen zodat ze daar geen mogelijkheid toe hebben.
1 ram en wat jonkers kunnen makkelijk een paar dagen onderweg zijn, op zo'n manier kun je dat toch appeltje eitje tegengaan???
Zou bijna Louis van Gaal gaan quoten![]()

In feite is het niet eerlijk tegenover de mensen die voor dit spel betalen.
Natuurlijk zijn er zat mensen die er misbruik van maken om dingen te ontwijken, maar daar is de slaapmode in essentie niet voor en wel voor situaties als die ik hierboven in het voorbeeld heb gebruikt. En dáár moet je rekening mee houden en niet met de mensen die er misbruik van maken. Slaapmodus heeft immers ook zijn nadelen. Je kunt niet groeien in die periode en je vijanden wel, dus je komt er relatief gezien zwakker uit dan dat je er in ging.
Doel is goed, uitwerking is goed, de verandering is zeer goed want er was een workaround.
Sterker nog, als iemand om welke reden anders dan vluchten dan ook zn acount in vak mode wilde zetten (weet ik veel week de jungle in) en anderen vielen 1 stad aan dan zou die bij terugkomst dus alles kwijt kunnen zijn.
En dan miepen dat het niet eerlijk is dat mensen een graaf doodlopen? Vak mode is toch enkel voor premium, dus alles opgebouwd heeft meer gekost dan die graaf.
Regels zijn er en alles wat binnen die regels gebeurd is niet valsspelen, simpel.
Komaan fair, gros van overnamen is iemand die veel minder sterk staat dan jij, is dat wel fair dan? Dus ja want dat mag volgens de regels, zo simpel is het.
Bovendien als iemand vlucht dan pak je m sowieso wel, geek karakter en ballen EN geen groei, ook dit is eenvoudig...
Forum Software: Burning Board®, developed by WoltLab® GmbH | © 2008 Gameforge Productions GmbH | Legal Notice