Thursday, September 9th 2010, 3:35pm UTC+1

You are not logged in.

• Login
  • Register

Oei

Boogschutter

1

Sunday, June 6th 2010, 2:05pm

SMS alert

Ideetje waar GF flink op kan binnenlopen, zowel hier maar ook bij ogame kan het er zo in.
Bij implementatie gaarne 1 jaar gratis Premium hier ;)

SMS alert.
Bij profiel een extra optie:
SMS Alert ontvangen bij inkomende aanvallen
O ja
O Nee (default)
Maximaal aantal SMS alerts per dag ___

LETOP! aan SMS alert zijn kosten verbonden, per ontvangen SMS brengt GF u €0,20 in rekening.
U dient ouder dan 18 te zijn voor u deze functie kan activeren
Bent u ouder dan 18?
O ja
O nee (dan is SMS alert niet mogelijk zonder schriftelijke toesteming ouder/voogd, via ticketsysteem kan u zich als minderjarige aanmelden voor SMS alert)

Als je aangevallen wordt krijg je een SMS op het opgegeven nummer en kan eventueel actie ondernemen.
Anything better then being a smoker
a clown, a grump, an a-hole or a joker
  • Go to the top of the page

Gideon

Boogschutter

2

Sunday, June 6th 2010, 2:20pm

hoeveel mensen ken jij die ook werkelijk zeggen dat ze geen 18 zijn terwijl ze 15 zijn bijv.

zoiets valt niet te controleren. ik zeg ook zovaak ( op het net dan) dat ik 18 ben terwijl ik 17 ben

Oei

Boogschutter

3

Sunday, June 6th 2010, 3:38pm

Dat is dan de verantwoordelijkheid van de leugenaar. Die vinkjes zijn nodig zodat GF het MAG doen zonder juridische ellende, anders krijgen ze boze ouders dat de telefoonrekening van kindlief toch zo hoog is blabla, dus zet jij gerust je vinkje als je geen 18 bent en het wel wilt, je weet de voorwaarden en liegt bewust dus pappa en mamma zullen enkel boos worden op jou en niets tegen GF beginnen.
Desnoods nog een vinkje zetten:
Ik heb de algemene voorwaarden gelezen en ben daarmee akkoord:
O ja
O Nee

This post has been edited 1 times, last edit by "Oei" (Jun 6th 2010, 4:02pm)

Gideon

Boogschutter

4

Sunday, June 6th 2010, 8:56pm

je moet altijd een knop aanklikken van ja ik ben het eens met de AGV maar verder is het een goed idee

5

Tuesday, June 22nd 2010, 11:14am

inbrengen die shizzle!
  • King Arthur XIV: - Advisor epic!

Don't take it personal!

Quoted

Liberté, égalité, fraternité - Maar anders kan ook! ;)

Angel Of Life

Speciaal voor Hadjo (a)

Occupation: Dancing my @ss of

6

Tuesday, June 22nd 2010, 12:33pm

Op deze manier haal je alle spanning uit het spel. Niemand kan dan meer aangevallen worden zonder dat het van te voren bekend is, en gesaved... Dan word het al snel saai.

Edit: bovendien, als het bekend word dat iemand het gebruik is het ook mogelijk om met de ally iemand ontzettend veel aan te vallen. Dat gaat enorm hoog oplopen in kosten.

Moderator. Vragen? Mail of stuur een pm

Oei

Boogschutter

7

Tuesday, June 22nd 2010, 8:37pm

tuurlijk niet, ik zou het op 1 maal daags zetten.
En met de lange tijd die aanvallen duren is het altijd wel mogeijk op tijd een aanval te zien komen om te saven, alleen een dorp direct naast je is er snel.
En kosten voor gebruikers is inkomsten voor GF, en die willen wss een vol bord voor zichzelf en de gezinnen :)
En als een speler door deze alert telkens op tijd is dan is dat eerder winst voor de aanvaller, die kan mooi terugtrekken en zn leger nuttig gebruiken ipv leeg te laten terugkomen.

o0Dutch0o

Banned indefinitely

Banned Banned Banned Banned

8

Sunday, July 4th 2010, 8:11am

what's next; " sms nu DODGE AAN naar GFCASHES om uw troepen te sparen"

:pillepalle:
:growup: No wannabe will ever be! :cookie:

SdH

Landjonker

9

Tuesday, July 20th 2010, 10:06am

Op het eerste oog is dit een leuke tool i.c. hulpmiddel voor sommige spelers. Toch zou ik het niet op prijs stellen dat men dit invoert. Waarom niet? In mijn ogen moet elke speler een gelijke kans hebben. Betalende spelers mogen best mooiere graphics, hulp in de vorm van extra informatie of andere voordelen die het spel zelf niet beïnvloeden krijgen. Door een optie als SMS alert komen niet de spelers met skills in de top, maar diegene die het meeste besteed.

Wel goed idee om extra geld binnen te halen voor Gameforge.

geronimo

Board Moderator

Occupation: student chemie

10

Saturday, July 31st 2010, 3:08pm

Vind ik persoonlijk een stom idee.

Als je midden in je les zit; wat boeit het dan of je een sms krijgt; je kan dan toch niets doen in het spel. Op je werk hetzelfde.

Notificatie's krijgen? Nouja; neemt weer een deel van de spelvreugde weg. Je moet zelf maar zorgen dat je geregeld kijkt of je geen aanvallen binnenkrijgt.

Dankje Little Angel ^^

y1209

Landjonker

11

Friday, August 13th 2010, 10:35pm

Leuk idee met een leuk effect. Als ik aanval zijn het vaak tussen de 6-100 aanvallen die ik plaats. Reken zelf maar uit hoeveel dit gaat kosten.

LordOfWar

Landjonker

Occupation: Werken

12

Thursday, September 2nd 2010, 12:33pm

Eens met alle negatieve commentaren...
Droogkloot